HTML

OldManBlues

Friss topikok

  • bandeenator: A hozzászólásokat már nem olvastam végig, de egyetértek az írással. Aztán be kellett látnom, hogy ... (2008.07.03. 17:48) Emeregy Kossuth Rádió
  • Fedup Sári: Azért abban a rendezetlenségben van rendszer. Általában az, hogy rendezetlen, de nem akárhogy. Kic... (2007.11.22. 23:11) Emerkettő Petőfi Rádió
  • Fedup Sári: Az a kavics, nem a gyémánt vagy a gyöngy. (2007.11.20. 23:08) Tánc
  • empa: [quote]Roltii 2007.11.16. 01:53:58 xenonozás...a sok büdös paraszt általában csak izzót cserél, el... (2007.11.19. 09:28) Villogtat a paraszt
  • segabor: Érdekes, szép gondolatok. Álljon itt tőlem egy rövid megemlékezés Marosszentimre templomáról, mel... (2007.10.25. 23:16) Templom

Linkblog

Ami nem növekszik, az csökken

2013.05.09. 13:05 OldManBlues

Nem vagyok szcientológus, ez az ő kedvenc mondásuk. Viszont fizikus vagyok (voltam) és láttam biológiai rendszereket is, szívesen ástam bele magam a történelembe, mindannyiunk történetébe.

Maradjunk a fizikánál. Elég nagy rész az a világból, ami a fizika törvényének engedelmeskedik (abba most ne is menjünk bele, hogy ami nem a fizikai világ része vagy matematikai összefüggésekkel nem megfogható, azzal mennyire hatékonyan tud az emberfia bánni ). A fizika szerint nem csak növekvő és csökkenő rendszerek vannak, hanem létezik egyensúly, ami lehet statikus (alátámasztottam valamivel a billegő asztalt) vagy dinamikus (amennyi be, annyi ki). Nem növekszik és nem csökken, vagy pedig mindkettő egyszerre.

Maradjunk abban, hogy frappáns, de szerencsétlen megfogalmazás és inkább az üzleti élet egyes részeiben hasznosítható. Ugyan már, nekem, mint embernek, miért kéne tovább nőnöm (nem fogok beférni az ajtón), miért kéne 3 autót hajtanom, 4 szeretőt tartanom, 5 mosógépet (és mindig többet), 6 lakást vennem, 7 életet élnem? Elég egy is, ha az minőségi és a harmóniára, az egyensúlyra, az összhangra épül.

Sőt. Én azt mondom, a több sokszor kevesebb (ki sokat markol, keveset fog). Azt mondom, sokkal fontosabb a növekedésnél, a többnél, hogy megtaláljuk azt a kört, ahol otthon vagyunk. Embert, Istent, otthont, hazát. Naná, hogy nemcsak a fizikai világban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://oldmanblues.blog.hu/api/trackback/id/tr195291213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása